Ano, někdy se něco nepovede. Vše je ale řešitelné, chyba se stát může. Nikdo není dokonalý. I s takovými situacemi se umíme rychle vypořádat a vše napravit.
Přihodit se může většinou následující:
1. ZÁSILKA PŘIŠLA V POŘÁDKU, ALE UVNITŘ JE NĚCO ŠPATNĚ
Poškozené nebo zaměněné zboží k reklamaci nám prosím doručte osobně do kamenné prodejny PAPÍR – KNIHY, Komenského 319, Nová Paka nebo poštou na adresu: PAPÍR – KNIHY – reklamace, Komenského 319, 509 01 Nová Paka (ne na dobírku) K výrobku prosím přiložte kopii účtenky, dodacího listu nebo faktury a také informaci, proč zboží reklamujete. Na vyřízení reklamace máme podle zákona 30 dní.
2. DOPRAVCE SE MI SNAŽÍ PŘEDAT ZÁSILKU, KTERÁ JE VIDITELNĚ POŠKOZENÁ
Nechte si od dopravce sepsat protokol o poškození zásilky. Popište do něj, v jakém stavu zásilka dorazila. Na adresu papir.knihy@seznam.cz pošlete e-mail s předmětem "Stížnost na přepravu". Popište v něm celý problém, uveďte na sebe kontakt a nezapomeňte zmínit číslo zásilky a faktury. Spojíme se s vámí a domluvíme se na dalším postupu.
3. ZBOŽÍ JE V POŘÁDKU, ALE JÁ UŽ HO NECHCI, PŘÍPADNĚ JSEM ZJISTIL/A, ŽE JSEM SI ŠPATNĚ OBJEDNAL/A
Na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu máte od převzetí zásilky 14 dní. Nejsnazší cesta je doručit zboží společně s dokumentem o odstoupení od smlouvy na adresu:
PAPÍR – KNIHY, Komenského 319, 509 01 Nová Paka
K odstoupení můžete použít náš vzorový formulář.
Informaci o odstoupení od smlouvy můžete poslat také e-mailem na adresu papir.knihy@seznam.cz a zboží nám poslat na adresu PAPÍR – KNIHY, Komenského 319, 50901 Nová Paka.
Peníze za zboží vám vrátíme do 14 dnů.
Jestliže si s čímkoliv nevíte rady, obraťte se prosím na nás e-mailem papir.knihy@seznam.cz nebo na telefoním čílse 493 722 706.